wtorek, 17 maja 2011

Samouk

lady death


pewność siebie = zarozumiałość = narcyzm = wyższość (ja?)
Chlubą tego brudnego miasta.


Ahh kolejna praca mentora Isaac'a, przyznam, że swobodnie i łatwo mi poszła a efekt jest dla mnie jak najbardziej zadowalający! Mam nadziję, że przypadnie do gustu tobie i robie i tobie też bo jak wiemy wszyscy, kobieta stworzeniem świętym. Zresztą oceńcie sami, praca w ołówku zdecydowanie bardziej mi podchodzi niż kolor, a to też za chwil parę stwierdzicie sami. Tak czy owak kolejne osoby z malutkim mniemaniem o samym sobie czy też z wadami wrodzonymi w głowie znajdą upust swoich kompleksów w komentarzach, a więc czekam z niecierpliwością na was. Wasz kochany adrian (z małej litery imię bo mi się bardziej podoba, pamiętać).























Color' 
Jak się ma ropucha w kapeluszu trzymający w ręce królika (jeśli to przypomina owe zwierzę) do rzeczywistości? Tak jak zdobycie Mistrzostwa Świata przez reprezentację Polski. O tak właśnie bym to podsumował. Przepraszam za poziom pracy ale kolor to nie moja najlepsza strona, chociaż po jakimś czasie liczę na to iż po części będę tworzył tak jak w ołówku! Dlatego nie przekreślajcie mnie z góry :D!























Geek eye' czy jak to się nazywa w wersji mocno okrojonej. Bez rewelacji, 'oO
Praca znalazła swoje miejsce tutaj tylko dlatego, że jest moja! A jak wiemy jestem w tym najlepsze ", Obiecuję, iż kolejnym razem POSTARAM się pokazać z o wiele lepszej strony jeśli chodzi o kolor, natomiast z b&w jestem prze bardzo dumny!






















Uhhjakd obrzekończęt ozan udzaniebojuz pewn ieprzys ypiacie.W spomnęje  szczetylko żeni ktmin iepoma gatakżeija wamutrud nię.Miłe gocz ytaniawa mżyczęacoz atymidzie niezbytduż ychn erwów bonapraw dęnie warto abędzie cieusat ysfakcj onowan idotarc iemdok ońcac ześć.


SAMOUK! Dążyłem, Dążę, będę Dążyć do wszystkiego czego tylko zapragnę!



♫♪ We could have had it all... ♫♪
♫♪ Rolling in the deep ♫♪
♫♪ Your had my heart and soul in your hand ♫♪
♫♪ And you played it ♫♪
♫♪ To the beat ♫♪

6 komentarzy:

  1. My nie jesteśmy ekspertami, nam może się to jedynie podobać.. sens i znaczenie znasz tylko ty.. i nawet jeśli to opiszesz w krótkim tekście czy notce to osoba postronna tego nie zrozumie. Fajne masz zainteresowania i nie jeden może ci pozazdrościć, ale pamiętajmy, że to tylko rysunki..czysta abstrakcja, brak w nich realności, na kartce można wyrazić siebie w każdy sposób, ty wybrałeś taki a nie inny. Ja tego nie podważam, uważam,że każdy powinien robić co chce. Co do rysunków utrzymuję stosunek obojętny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze sie znajdzie ktos komu nie bedziesz odpowiadal a z tego co wiem to i ty nie jestes ekspertem takze wiesz, rob dalej swoje mi sie strasznie podobaja twoje rysunki. a czarno biale to juz perfekt. tez troche rysuje wiec wiem ile to jest roboty. pozdro tam wrzucaj kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. będę inna i napiszę, że mnie najbardziej zaintrygował ten tekst na dole,który trzeba rozkminiać ;-D, najbardziej podoba mi się rysunek tej ropuchy, a szczególnie kolory do tego użyte,chociaż pozostałe 2 także są dobre. pozatym jaram się wstępnym zdaniem ! :-D

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. portret de best of dzieki czesc ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie inny rysunek, ale ok;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Adrian nie martw sie pani D.Z. zawsze miala cos przeciwko tobie wiec rob dalej to! zgadzam sie ja juz widzialem twoje rysunki wiec wiem co mowie PORTRET POWALA!

    OdpowiedzUsuń