wtorek, 1 lutego 2011

The photo

Chwile ulotne ..

Nie dążyłem nigdy by mieć masę znajomych ale by było kilku prawdziwych. Chociaż i o takich jest ogromnie trudno. Dlaczego na pierwszy rzut oka widzisz tylko moje wady? Przykro mi lecz nie jesteś lepszy.
Wiem uwielbiasz oceniać innych ale czy spojrzałeś na siebie? W koło słyszymy wiele opinii na nasz temat od ludzi którzy uwielbiają 'mówić', natomiast tak nie wiele jest w tym prawdy. Nie potrafimy przejść obojętnie ale dlaczego? Uśmiechnijmy się szyderczo z lekką domieszką ironii i skińmy głową przechodząc nie wzruszeni. Tak naprawdę zdecydowana większość jest nie warta najmniejszego poświęcenia. Uwielbiam nie robiąc nic, zwrócić na siebie uwagę tych 'gadatliwych', którzy na mój widok czują się zmieszani, wytykając palcami śmieją się. Tak naprawdę to aż tak cię boli czy tylko przeszkadza moja osoba? Toń w towarzystwie przesiąkniętym nienawiścią a ja będę robił nadal swoje. Pasja, cel i wytrwałość.






























  • Już niedługo nowa dawka Narcoticart'u zapraszam ".

1 komentarz:

  1. wiesz mi chciałabym żeby ten świat był lepszy, kiedyś się obudzimy i znikną problemy wiem to, żyję nadzieją , że da się swiat uleczyć.

    piąteczka zią<3

    OdpowiedzUsuń