środa, 12 stycznia 2011

Basement



Początek


Tak, tak jak wszyscy mawiają początki są najtrudniejsze. Pracę stworzyłem na potrzeby własnej autopromocji, staram się ją umieszczać na wszystkich portalach społecznościowych stworzonych właśnie w celu 'pokazania się'. Jak wszystkie moje prace wykonana została jedynie ołówkiem, do wszystkich swoich prac poszukuję inspiracji w street arcie, graffiti. Próbowałem wykonać ją w wolnym stylu aby, przynajmniej pokazać część umiejętności które we mnie drzemią ".
Tytuł pracy odnosi się do klimatu panującego w nim, mianowicie brud, podziemia czy niestosowne towarzystwo.
Praca co prawda pochłoneła mnie ogrom trudu oraz niezliczoną ilość godzin. Tak wiem, słyszałem juz wypowiedzi typu 'ja bym to zrobił lepiej i szybciej', więc prosze ;). Moją najmądrzejszą odpowiedzią jest poprostu milczenie. Milczenie na głupiego typu docinki czy nie miłe wypowiedzi. A, no i zapomniałem dodać, że zawsze, z a w s z e wybieram najtrudniejszą drogę ponieważ na niej nie spotkam żadnej konkurencji. Ogromny przepych ludzi na szczeblach niższych, gdzie każdy chce zdobyć coś, dojść do czegoś stojąc z założonymi rękoma. Ludzie przesiąknięci przekonaniem, że wszystko zrobi się samo. Dlaczego sądzimy iż należy nam się wszystko? Wszystko za nic? Może chociaż jedną osobę z was zagarnę do refleksji na ten temat.


Nie lubię odzywać się pierwszy, bo mam wrażenie, że ta osoba nie chce ze mna rozmawiać.

8 komentarzy:

  1. po przeczytaniu tekstu stwierdzam, że jesteś inteligentnym chłopakiem. doszłam do tego wniosku patrząc na to jak składasz zdania i dobierasz wyrazy wszystko na plus. jednak najbardziej moja uwage przykuły 2 rzeczy. mianowicie twój rysunek oraz zdjecia. rysunek strasznie mi si epodoba. widac ze nalezysz do osob ktore daja z siebie wszysto rysujac. juz na pierwszy rzut oka widac ze wlozyles w niego duzo pracy. fenomenalnie ;). no i napewno jestes ciekawa osoba widac to po twoich zdjeciach. nie ukrywam ze podobaja mi sie.

    pzdr.:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super ;***
    I oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. the author is an executive of Wensil I Technologies
    and writing articles for. You will not go far by indulging
    in random following. There is another way to increase your Twitter followers which is simply to follow other users on Twitter.


    My web site: Buy Twitter followers uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Join a good online dating site and start meeting people
    today. Then, ACCENTUATE THE POSITIVE, by using revealing to about strong aspects
    of you- why you appreciate your job (you do, don't you. Run your profile by your best girlfriends to get their feedback before posting.

    my weblog: www.sbwire.com

    OdpowiedzUsuń
  5. In your teenage years your hormones thrive due to growth and
    the Sebum (oil) you produce in your skin. Moles can be very
    unattractive, especially if they are on the face or in a prominent place.

    You can also learn the proper application of a certain methods to speed
    up the healing process.

    Have a look at my page - removeskintagsx.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Then it is important to apply general amount
    involving any medical cream like Clearasil on your own
    face. Another available treatment option that can be done at home without a prescription is a
    topical ointment. Extended hair can cause your physique pimples to
    get worse if you do not wash it typically, and make confident
    that it is genuinely cleanse.

    My web-site :: How to get rid of warts

    OdpowiedzUsuń
  7. Al-Mu'akh-khir (The Delayer) He Has the Power to Delay any affair that He desires. Joseph is a ruler (12:88) and one who interprets dreams and visions (12:21), a man of truth (12:46), concealed as a treasure (12:19). and a 'passionate moderate' for religious tolerance").

    Here is my weblog - islamic resources for kids

    OdpowiedzUsuń
  8. The side effects of growth hormones are obvious when you look at what it does to most
    bodybuilders. During puberty, we have cartilage growth
    plates on the ends of our longer bones. When you sit and even stand tall, you turned out to
    be instantly taller.

    Also visit my website grow taller

    OdpowiedzUsuń